Hemma igen

Nu har jag kommit hem efter att ha varit på träningsläger nästan hela april månad. Jag är riktigt nöjd med de svar jag fått av träningen och jag är väldigt nöjd med de goa människor som varit med ,både på Playitas och i Thessaloniki. Det höjer verkligen kvalitén på lägren!

Nu har jag dock återförenats med den här charmknutten som jag har saknat mycket

20140501-130557.jpg
Nu saknas bara en till!

Idag blev det premiärlunch på balkongen. Eftersom det är vilodag så blir det lite mindre kolhydrater, dessutom valde jag helt vegetarisk mat men utan att tappa protein.

20140501-130815.jpg
Salladsmix, matvete, gröna ärtor (från go green), tomater, blandade grönsaker stekta i kallpressad kokosolja, sesam- och solrosfrön samt fetaoströra.

Kommentera

