Hur långt är man villig att gå?

För min del gör jag allt i min makt för att bli helt bra nu. Träningen har gått så himla bra och kroppen blir därmed sliten. Detta gör att jag måste ta en del behandlingar. Nålar, massage och kiropraktorbehandling.

Just nålbehandlingen svarar min kropp väldigt bra på (detta kan dock vara lite individuellt). Har jag ont någonstans så får man direkt svar från nålen- det strålar år olika håll och muskeln greppar liksom tag om nålen. Svår känsla att beskriva men det är ganska obehagligt och efter behandligen känner man sig minst 20 år äldre.
Jag tror ingen som ser mig stappla ut från kliniken i Uppsala kan tro att jag elitidrottar, jag haltar fram- långsammare än pensionärerna! Dagen efter känner jag dock knappt att jag fått behandling. Alltså, så värt allt obehag!

20140519-170300-61380130.jpg
Resesällskapet däckade på vägen hem. Det är tufft att titta på nålbehandling!

Kommentera

