Dagarna efter

Jag har varit extremt trött och lite tom i huvudet nu dagarna efter. Tröttheten beror såklart på att jag har sovit dåligt varenda natt sedan jag insåg att jag faktiskt skulle kunna tävla i Ratingen (dvs efter häckpasset för en vecka sedan), natten mellan fredag och lördag vill jag inte veta hur få timmar jag sov. Tomhetskänslan har jag upplevt förut, det är ofta när jag har fått jobba hårt för att uppnå ett mål. Men detta går över så fort jag är redo att sikta in mig på nästa mål. Nu gäller det i alla fall i första hand att försöka sova ut för att inte dra på sig någon dum förkylning.

I morgon, oavsett om huvudet är med eller inte, så är det dags att gå på träning igen och på lördag är det tävling, lag SM i Borås. Då kommer sveriges bästa friidrottsklubbar att mötas och således göra upp om titeln sveriges bästa klubb. Ärofylld titel måntro!
Jag hoppas att kroppen ska ha återhämtat sig så pass bra att jag kan få revansch i höjd. Jag kommer även stöta kula och önskvärt resultat är en stabilare serie än helgens.

Jag väntar fortfarande på min väska jag saknar min kudde, necessär och kläder. Sen vore det trevligt att slippa hoppa i de fem år gamla reservskorna i helgen. Dessutom hade jag med mig lite mat till tävlingen som nog har legat och möglat i väskan. Det kommer att bli mysigt att öppna den sen!
Har dock precis fått besked att väskan kanske är med ett flyg som landar ikväll på Arlanda. Håller tummarna för det. ✊

20140701-204451-74691229.jpg

20140701-204451-74691396.jpg

20140701-204514-74714158.jpg
Sista fotot: Thomas Windestam

Kommentera

