På plats i Zürich

Igår kväll kom jag fram till Zürich och fick ansluta till laget. Det är verkligen kul att vi är en stor trupp och eftersom jag inte var med på något landslagsuppdrag förra året så har det dykt upp en del nya ansikten, det blir trevligt att få bekanta sig med dem.

Idag blev det ett lätt pass på en mysig arena som låg i närheten av hotellet. Lite lätta hopp i grop och några spjutkast stod på programmet. Kroppen känns bra och formen är finfin. När jag var klar med passet insåg jag att EM faktiskt är igång och jag är för en gångs skull inte var först ut. Skönt att få njuta lite av andras prestationer och kanske få lite tips innan man själv sätter igång.

IMG_6876-0.JPG

IMG_6877-0.JPGSnyggare än snyggast på ackrediteringen!😉

IMG_6878.JPG
Mysiga arenan

IMG_6886-2.JPG
Behandlingsrum på våning 31

One thought on “På plats i Zürich

Kommentera

