Plugg i full gång.

Eftersom jag redan är klar med min juristutbildning, men inte vill börja jobb mer än jag redan gör så passar jag på att läsa några roliga kurser i höst och vår. Sport, marknadsföring & varumärke är en kurs och den andra är rättspsykologi. Marknadsföring har jag aldrig läst och tänker att det kan vara användbart. Rättspsykologi har jag valt för att det är ett ämne som fascinerar mig. Hur allt i kroppen hänger ihop och varför människor är olika, framförallt beteendemässigt. Jag imponeras av hur mycket som styrs av hjärnan och vad man faktiskt själv kan påverka genom att tänka på saker på ”rätt” sätt.

IMG_7328.JPG

IMG_7329.JPG
Trevlig pluggmiljö inspirerar!

IMG_7374.JPG

Kommentera

