Lungplus.

Jag har sedan några år tillbaka haft ansträngningsastma. Löpning utomhus i denna kalla och torra vinterluft har triggat astman och jag har ofta fått sänka farten för att kunna genomföra passen. För några veckor sedan fick jag dock tips om en liten manick som heter Lungplus, som helt enkelt gör att inandningsluften blir varm och fuktig. Helt otroligt bra. Man ser ut som ett UFO & man får lite träningsvärk i käkarna (svårt att vara helt avslappnad) men det är det klart värt!!!

Man kan köpa Lungplus på Löplabbet och även på vissa apotek. Och nej, jag är inte sponsrad 😉

IMG_7996.PNG

IMG_7995.JPG
Några filter senare och jag ser ändå ut som en freak. Men jag kan andas!

2 reaktioner på ”Lungplus.

Kommentera

