Träningen i Sydafrika.

Det har inte blivit några träningsinlägg härifrån och det beror inte på att jag inte tränat utan för att kameran inte har varit framme vid de tillfällena. Ett inlägg utan bilder är inte jätteroligt tycker jag. Men här kommer the one and only!

Alla mångkampsgrenar är nu igång och jag tycker att det känns bra tekniskt. Det som saknas är lite snabbhet och timing, vilket kommer med formtoppningen.
Imorgon åker jag hem med ett bra läger i bagaget. Värme och sol gör gott för kroppen och jag är fulladdad med ny energi.

Planerade tävlingar närmast är Norrköping Indoor Games den 24 januari och Raka Spåret i Sätra den 31 januari.

image
image
image

Kula i diskusringen, en liten miss att kulringarna är avstänga. Bilder av @nattsuddaren

image
image
Längdhopp från kort ansats.
image
Spjut med ny ansats. Ska bli spännande att testa i sommar!
image
Laddar för häcklopp.

4 reaktioner på ”Träningen i Sydafrika.

Kommentera

