Nja…

Inte den bästa säsongsöppningen jag haft, 13,98 i kula och 1,66 i höjd. Men det fanns bitar som faktiskt var bra.
Jag fick till några av detaljerna i kulan som jag tränat på och ansatslöpningen i höjden var jag väldigt nöjd med.
Det är såklart tråkigt när man känner att det inte riktigt finns någon power i kroppen.

Tålamod är mitt tråkiga ledord efter helgen.

2015/01/img_8855.jpg
Nej, nöjd var jag inte!

2015/01/img_8854.jpg
men lite glad för att vinsten i kulan gav mig ett par riktigt fina Asics-skor!

Jag glädjs dock åt att Moa (Hjelmer) gjorde en riktigt grym comeback på 200m i Norrköping. 24,02 i ett lopp med en lite försiktig första kurva ger indikationer på bra upphämtning efter barnafödande. Imponerande och inspirerande!

Kommentera

