Friidrotts EM

Jag hoppas att ingen missat att det sänds friidrott på TV4?! Jag har försökt följa svenskarna mellan mina egna träningspass. Dessvärre missade jag gårdagens längdfinal eftersom advokatbyrån jag jobbar på hade 75-års jubileum. Men verkligen kul att Michel hoppade till sig sitt efterlängtade guld på ett grymt resultat och att Andreas Otterling, för många ett okänt ansikte, tog brons. Sjukt inspirerande- trägen vinner! 

Jag såg även lite av damernas femkamp och kände verkligen att jag vill komma tillbaka i grym form, utan skavanker och bara kötta. Jag har mer att ge!!!

Igår var jag och undersökte mitt säte. Bra besked, ingen skada på senor eller skelett (vilket tar tid att läka) utan det är muskulärt som problemet sitter. Detta är mycket lättare att åtgärda! Idag körde jag dock lopp ute (burrrr) utan någon smärta, dagen räddad ;-). Men eftersom jag vet att problemet finns kvar så måste jag jobba vidare med behandlingar, annars kommer jag att få problem senare. 

Ha en bra helg allihop!



Svettig men glad i Asics nya vårkläder! 

Kommentera

