Födelsedagsfirande. 

Så har ännu en födelsedag passerat. Denna gång blev firandet lite extra piffigt då jag fyllde jämnt. 

Eftersom jag precis har haft tävlingssäsong och dessutom dragit igång grundträning blev det en middag med kompisar hemma hos mig och sen en släktfika dagen efter. Precis i min stil, stora fester är inget för mig!

Lugnet före stormen..

Många fina presenter. 

Och underbara blombuketter. 

Välkomstdrickan. 

Chokladmoussetårta, mycket smarrig!Nadja var flitig att fota fina bilder.Prinsesstårta på fikan (hemmagjord, syns nog). Rosa såklart!

Sicken present, massa gottigheter i en låda 👌

Tusen tack till alla som hört av sig och grattat, det värmer! 

Kommentera

