Den brantaste backen är bestigen. 

Nu när kroppen har känts bra under en längre period och jag därmed vågar lita på kroppen igen så märker jag att jag sakta höjt kraven på mig själv på träningarna.  Detta märks framförallt på häcklöpningen där jag innan mest haft inställningen att ta mig igenom passen och detta har även gällt tävlingsloppen. Nu vill jag att det ska kännas bra tekniskt och känna flyt över häckarna. Det ska gå fort igen! 

Det känns verkligen skönt att jag nu passerat den tuffaste resan någonsin i mitt idrottsliga karriär. Bakslag kommer säkerligen komma men nu vet jag hur jag ska tänka och vad jag ska jobba med om det händer. 

  Inga fler meslopp! 🙂

Kommentera

