En sväng i Sundsvall. 

Framöver kommer det bli några turer till Sundsvall för mig. Eftersom Johans träningsgrupp och tränare befinner sig här så har han, efter ett års pendlande, bestämt sig för att om det ska bli en bra satsning så måste han bo här. 

Flyttlasset gick i måndags och nu gör vi oss alltså hemmastadda i en ny stad. Eftersom min tränare och träningsgrupp befinner sig i Stockholm är det där jag kommer att bo men det kommer såklart bli en del träning även i Sundsvall för mig. Jag tror att det är utvecklande för mig att byta miljö då och då och här finns det bra förutsättningar för elitsatsning!  

 Norra berget med utsikt över hela stan. 
 Fransk bulldog vid franska balkongen. 

Balkongutsikten Baldershov bjöd på fint väder.    

Kommentera

