Första höjdpasset sedan inomhussäsongen. 

Sjukt kul att äntligen få snöra på sig höjdhoppskorna och få hoppa lite. Jag har tränat höjd i så många år att ett litet avbrott endast har gjort mig mer sugen på att hoppa. Tekniken hade jag inte heller lyckats glömt bort :-). 

Den smärtan som jag kände inomhus när jag hoppade kände jag inte alls av men det gäller ändå att stegra försiktigt nu. Endast några ansatslöpningar och några hopp från kort ansats räckte idag.  

     Till råga på allt så värmde solen riktigt gott idag så till och med långa tightsen kunde slängas av. Äntligen! 

Kommentera

