Sommarsverige. 

Äntligen blev det då lite sommarvärme i Sverige!! Då jag för en gång skull inte behöver tänka på att vila benen mellan träningarna och tävlingarna så har jag passat på att gå promenader i skogen, detta tycker jag verkligen är avkopplande. För tillfället finns det massor av blåbär och även trattkantareller i skogarna så det har jag plockat så ofta jag kunnat. Det gäller att passa på snart är nämligen blåbärssäsongen slut! 

SOMMAR
 
  
     
Lörudden i Sundsvalls skärgård bjöd på fina vyer och utsökta rökta räkor.
   
  Solning och bad i Sundsvall. 
Vacker sommarsallad.   
  
  
 Blåbär och vildhallon plockades i Hälsingeskogen. 
  
 Även Stockholm levererar sommarväder.

Kommentera

