Välkommen träningsvärk!

Framsida och baksidan av låren samt rumpan får nu smaka träningsvärk. En riktigt skön känsla! Det har hänt mycket sen sist. Jag har ökat från 2x40m jogg i cirkel till 2x800m, jag kör lätta löpskolningsövningar, häckgång, utfallssteg, enbenshöftlyft, enbensbristhopp och knäböj med vikt (faktiskt hyfsat djupa dessutom). Där jag kör närmast max är skippingen i mattan (har visat på video innan), jag skulle tro att insatsen där nu är uppe i 90-95% och jag flåsar på bra. Det är väldigt skönt att börja känna sig trygg, baksidan är stark nu och den håller för väldigt mycket! Nu gäller det att öka i lagom takt men redan på fredag blir det tyngre övningar.  

  Detta är filmat från andra joggen med löpskolning. Det var några dagar sedan och redan nu joggar jag fortare än detta.   Halvdjupa knäböj, 50 kg är jag uppe i.   Häckgång över låga häckar. Sakta kommer vi att höja häckarna.   Tåhävningar med vikt. 

Kommentera

