Första passet inomhus. 

Sätrahallen- mitt andra hem. En plats som jag både hatar och älskar. Här har jag kört tusentals pass, både bra och dåliga. Jag har mått dåligt många gånger av syratunga ben men jag har även haft toppningspass där jag aldrig känt mig bättre. 

Hur som helst. Idag återvände jag till mitt andra hem, sist jag var här var i juni och det var då som min baksida brast. Men det är glömt nu och nu ska framsteg istället göras här. Resan tillbaka börjar på riktigt denna vecka, det är nu vi trappar upp träningen och börjar köra mer friidrottslik träning. Idag sprang jag fortare än jag gjort hittills och det kändes väldigt bra men lite ringrostigt. Efter loppen så väntade skipping i matta, nu med nytt fokus- mycket snabbare och under kortare tid. Det resulterade i syra i benen, härlig känsla! Vi avslutade passet med teknikkast för spjut. Ojojoj vilket bra träningspass. Vi får se hur mycket träningsvärk jag har imorgon. 🙂 

 Ca 70% springer jag på nu. Det ska ökas lite grann varje vecka, om allt känns bra såklart!

Kommentera

