Framåt. 

Det känns väldigt roligt och inspirerande att komma till träningshallen och veta att jag kommer köra ett pass som både mentalt och fysiskt kommer att ta mig närmare mitt mål. Så har det känts många gånger den senaste perioden och det ger mycket motivation!

För två inlägg sedan lade jag upp en video när jag hoppade höjd. 10 dagar senare hoppar jag 2 dm högre och utan minsta rädsla. 

 Jag har även för första gången sedan operationen vågat mig på längdhoppsövningar. Galopphopp på det opererade benet var lite läskigt först men jag märkte snabbt att kroppen reagerade bra och jag har inte fått någon reaktion efteråt.   Mångsteg är också en bra hoppövning som vi har lagt in. 
 

Kommentera

