Juletider. 

Hoppas att ni alla har haft en mysig jul! För min del har julen spenderats i Skåne för första gången. Det har varit riktigt avslappnat och mysigt. Nu känner jag att jag har hämtat krafter till att packa väskan och dra till varmare breddgrader den 27 december. Nu kommer även en viktig period i träningen att starta och det känns skönt att få göra den i lugn och ro på läger. Allt fokus ligger på träningen, vilket inte ger något utrymme för misstag.

 Jag fick ett väldigt bra besked av Calle (Askling) när jag var där förra veckan. Han är nu väldigt positiv till en come back, det är första gången han har sagt det till mig.  För läkare och sjukgymnaster är det nämligen inte självklart efter den typ av skada som jag hade, även om jag själv inte har sett det som ett hinder. Det känns ändå kul att höra att jag och Dejan (tillsammans med Calle) har gjort ett väldigt bra jobb.    

   

2 reaktioner på ”Juletider. 

  1. God Jul!!
    Vilken härlig julklapp du fick av Calle! Måste kännas hur bra som helst!
    Han är en riktig guldklimp! Jag kämpar på i bassängen m honom på kanten och jag känner mig riktigt lyckligt lottad som får min rehab av honom!
    Ha det dunderbra på träningsresan och träna klokt och lyssna på kroppen!
    //Maria

    Gilla

Kommentera

