Längdhopp. 

Nu är det överstökat, de första längdhoppen i grop!!! Det var inte så jobbigt mentalt som jag hade trott, troligtvis för att vi har tagit det lugnt och stegrat fram till detta moment. Det var såklart nervöst men jag ville inte smita från passet, så som jag känt de första hoppassen. 

Jag är så glad att jag har kunnat nå denna nivå redan. Jag har nu gott om tid att öka på hastigheten och ansatslängden. Att inte känna stress, det gillar jag!  

One thought on “Längdhopp. 

Kommentera

