ISM. 

Det var roligt att tävla igår, framförallt att få känna lite tävlingspirr och få adrenalinpåslag (som är svårt att få på träning). Jag stötte bra tekniskt de fyra första stötarna men utan att känna det där extra, kroppen reagerade rätt segt. De två sista stötarna ville jag bara testa att göra något annat, få ta i lite mer. I kula är inte det så bra eftersom det som händer är att man blir för ivrig och tar i med överkroppen istället för med benen. Bra lärdom! 

Nu är jag sugen på att träna hårt och nästa gång jag tävlar ska jag vara i bättre slag så jag har något att komma med! 

ISM fortsätter idag. Jag ska först träna och sen ser jag fram emot att kolla på tävlingarna, framförallt på min sambo som springer final på 200m  🙂   (Bilden är inte från igår)

2 thoughts on “ISM. 

  1. Tänkte skriva en liten önskan, om du möjligtvis skulle kunna skriva hur en veckas uppläggning av träning ser ut för en friidrottare. Tänker både under tävlingssäsongen och grundsäsongen. Tack på förhand!

    Gilla

Kommentera

