Ett KLIV framåt. 

Idag har jag inte bara tagit ett steg i rätt riktning, jag har tagit ett kliv framåt!! Att ens kunna springa över riktiga häckar igen har inte varit självklart för mig. Jag har bara innerligt kunnat hoppats att det skulle gå. Men vilken känsla det är att kunna besegra kroppen och huvudet!

 För varje häckpassage blir jag tryggare och tryggare och jag hittar alltmer tillbaka till den teknik jag hade innan. Jag är fortfarande ringrostig och försiktig, men det får jag lov att vara några pass till!  Uppvärmning med fokus på snabba impulser. Vi använder minihäckar med kort avstånd bara för att tvingas jobba snabbt.

 ÄntligenFyra häckar med kort avstånd. 

Nästa gång vi hörs av så är jag i  Florida. Hurra! 🙂

Kommentera

