Lugna dagar. 

Efter en lång flygresa och med en härlig jetlag så har jag bara tränat lätt lätt sedan jag kom hem. Yoga dagen efter ankomst, gräslopp och medicinboll efter två dagar och styrka dag tre har varit mer än nog. Styrkepasset skulle vara med lite högre intensitet men det kände jag direkt, kroppen var inte redo att pressas upp till max. Bara att lyssna! 

För mig har hemkomsten till Sverige även inneburit omställning till pollensäsongen, vilken jag tror påverkar min prestation och ork. Men snart hoppas jag vara tillbaka fullt ut! Jag har passat på att njuta i det härliga vädret istället. 

Svensk frulle på balkongen, något jag längtat efter! 

Johannes var taggad att springa gräslopp. Hoppas hitta den där taggade blicken snart! 🙂

Familjemys, härligt att sitta ute igen! 

Godaste bianco-pizzorna hittar man i Gustavsbergs hamn. Avnjuts gärna tillsammans med 85-årig farmor. 

Kommentera

