Tuff träning väntar. 


Idag ska jag avsluta mitt häckpass med att springa en 600ing. Det är inget som jag ser fram emot men det är ett lopp som är nödvändigt för mig att ha med mig framöver. Fjärilarna i magen börjar redan göra sig till känna! Ibland önskar jag att jag hade valt en gren som inte innefattar ruskig mjölksyra.. Men så fort passet är avklarat så är allt förlåtet och jag tycker att mångkamp trots allt är den bästa grenen! Men det är några timmar kvar tills den känslan infinner sig  😉

Universiaden i Belgrad (student OS) 2009. Jag avslutade med pers på 800m – 2,07,03- en riktigt bra 800m tid i en mångkamp. 

Kommentera

