Några få timmar kvar..

Det var så länge sedan jag var på tävlingsbanan att jag på SFIF:s ”nyaste” arkivbilderna är brunett. Det ska jag se till att ändra på denna säsong!Skärmavbild 2016-06-03 kl. 17.42.28

Här är en länk till arrangörens hemsida, jag kan inte utlova någon live-uppdatering av resultaten men kanske att något av intresse petas upp under helgen.

Status just nu är att kroppen känns bra, jag börjar lida hotelldöden och nervositeten smyger sig på mer och mer. Alltså, det känns som det brukar göra innan en mångkamp 🙂

Håll tummarna  hårt imorgon.

 

Kommentera

