Tävlingsdax igen. 

Denna gång är tävlingen i Stockholm och är ingen mindre än förtävlingarna till Bauhaus galan. Jag ställer upp i en gren, 100m häck. Det är den gren som jag uppenbarligen behöver tävla mest i så därför är det bara att ge sig in i leken igen. Målet är att springa bättre tekniskt och därmed förhoppningsvis slipa lite på årsbästat 🙂


Det ska sedan bli väldigt intressant att följa Sannas comeback på korta häcken. Det loppet går 20.37, missa inte det! 

Håll tummarna för alla svenskar imorgon, EM- och OS-kvalplatser står på spel! 

3 thoughts on “Tävlingsdax igen. 

  1. Heja Jessica! Du är min idol, jag har råkat ut för samma skada som du och dina inlägg har sporrat och hjälpt mig att kämpa på. Tack för det. Jag håller tummarna för dig för det är du verkligen värd.

    Gilla

    • Så tråkigt att höra att du också har drabbats av en ruptur! Något positivt som kommit från denna skada är att jag har blivit en starkare person efter att ha tagit mig igenom processen. Det tror jag gäller för alla som drabbats av denna typ av skada (kanske något ljus i mörkret) Tusen tack för lyckoönskningarna!

      Gilla

Kommentera

