Berg och dalbana. 

Om häck för tillfälligt går tungt så går längdhoppet desto bättre och väger helt klart upp den dåliga häckkänslan. Igår hoppade jag 6m (eller exakt 5,98) från kort ansats! Det är jag inte säker på att jag gjorde ens när jag var som allra bäst. Men det var en sådan dag då kroppen kändes riktigt bra och jag ville verkligen prestera. 

Berg- och dalbana i känslor denna vecka alltså men det är så det är när man håller på med mångkamp. Det känns i alla fall extra kul att det går som bäst i den gren som jag tänkte skulle vara allra tuffast att komma tillbaka till!

Kommentera

