Tungt och blött!

Det var dessvärre inte min dag idag. Konstant regn och dessutom motvind i loppen gjorde det svårt att prestera på topp. Jag har inte de marginaler som krävs för att lyckas ta EM-kvalgränsen i dåligt väder så tyvärr ser det mörkt ut för att klara gränsen under morgondagen. 

Jag är dock väldigt sugen på att hoppa längd- om nu vädergudarna bestämmer sig för att ge bra väder imorgon. Så tanken är ändå att jag kommer att fortsätta kämpa! Kroppen känns väldigt bra så jag har inget att skylla på där. 🙂 Alla kläder och skor blev dyngsura. Tur att det fanns torkställ!

Regntvättat hår👌

Mycket bättre prognos imorgon. ✊


En reaktion på ”Tungt och blött!

  1. Du spände bågen och vädergudarna är knepiga att styra. Lycka till med morgondagen och längdhoppet i synnerhet.

    Gilla

Kommentera

