Karlstad GP

Imorgon är det dags för tävling, längdhopp på Karlstad GP (Grand Prix) blir det. Jag ser verkligen fram emot att hoppa, kroppen känns bra och jag är tävlingssugen! 

Resultatmässigt förväntar jag mig egentligen inget speciellt. Det är första längdtävlingen på nästan två månader. Jag ska gå in med inställningen att ha kul på banan, resultatet kommer att komma, kanske imorgon annars senare i sommar. Ingen stress!

Ett bra startfält i längd väntar: 


Tävlingen går att följa från kl 19 på SVT play eller ett sammandrag på SVT2. Jag hoppar kl 17.25, dvs innan tv- sändningen. 

Generellt så är det riktigt bra startfält som väntar imorgon med flera klara svenska OS-resenärer som får duellera mot världseliten: Sanna Kallur (häck), Kim Amb (spjut), Daniel Stål (diskus) och Sofie Skoog (höjd) är några av de svenska hoppen. 

Tidsprogram (huvudtävlingen):

3 reaktioner på ”Karlstad GP

Kommentera

