Tävlingsplanering. 

Det är inte så många veckor kvar av tävlingssäsongen 2016, det gäller att passa på att njuta. Jag har planerat in fyra roliga tävlingar kommande veckor, både sprint och längd. 

Jag har inte tävlat så mycket men jag känner att jag behöver göra det för att öka kvalitén, bara att träna räcker inte. Fokus ligger på att prestera på SM som går sista helgen i augusti. Om jag lyckas bra där så får jag avsluta säsongen med Finnkampen, det vore superkul! 

Planerade tävlingar:

16 augusti, 100m och längd, Stadion/Stockholm. 

21 augusti, 200m, FCh Helsingborg. 

27-28 augusti, längd, SM  Sollentunavallen/Stockholm. 

3-4 september Finnkamp eller Skara. 

Kommentera

