Baby shower!

Förra helgen blev jag ordentligt lurad av min syster, sambo och vänner. Redan på min födelsedag i mars började lureriet då jag fick en gravidfotografering i present av min syster. Ett av få sätt att få mig att klä upp mig och sminka mig en helg. 🙂 

När jag kommer till min systers lägenhet så blir jag totalt överraskad av att alla mina fina vänner är där. Det är inte då ofta som jag får tillfälle att träffa allihop samtidigt så det var verkligen supermysigt. Det bjöds på massa god mat och roliga lekar. Jag är så glad att jag har så många fina människor i mitt liv! ❤️

Kommentera

