Gravidvecka 35!

Herregud vad tiden går fort, jag är redan i gravidvecka 35!! Det innebär även att jag bara har drygt tre veckor kvar på jobbet. Det börjar kännas lite småstressigt att hinna få klart allt på jobbet men utmaningar gillar jag ju 🙂 

Jag känner mig förberedd för vår lilla bebis ankomst. Bara några få saker kvar att köpa men som egentligen inte är någon kris om det inte skulle hinnas med. Jag läser just nu en väldigt bra bok; Att föda utan rädsla som gör att jag känner mig rätt lugn inför det som komma skall. Jag går på gravidyoga och börjar förstå nyttan av andningen och avslappningen. Där har jag även fått bra tips på positioner där kroppen snabbt kommer i ett avslappnat läge efter en värk. Gravidyoga är verkligen något som jag starkt kan rekommendera att gå på, en skön stund för dig och din bebis! 

Kommentera

