Föräldraledig. 

Igår var sista dagen på jobbet. Jag är nu i gravidvecka 38 så det är dags att mentalt förbereda sig för förlossningen! 

Det kommer dock kännas konstigt på måndag när mina kära kollegor går till jobbet och fortsätter som vanligt medan jag är hemma och slöar. Jag är fortfarande pigg, har inte ont någonstans och framförallt så har jag svårt att verkligen greppa att jag när som helst kan bli förälder. Därför känns det konstigt att ”bara” gå hemma. 

Idag känns det dock bra eftersom alla på kontoret är lediga. Solen skiner och på schemat har jag endast en fika på stan med en kompis. 

En bra start på dagen; smoothie (på kokosmjölk, banan, mango, ingefära och kardemumma), kaffe och nya Elle mat&vin och Vi föräldrar.
Kaffebordet följer med in till nyhetsmorgon! 

Kommentera

